Petra Drahoňovská je kariérový kouč, lektor a poradce. Působí pod hlavičkou Career Designer a dlouhodobě spolupracuje s neziskovým sektorem.
Téma: Komunikace, Oblíbené, Vzdělávání
S Petrou Drahoňovskou si povídáme o tom, jak budovat osobní značku. Nastíníme si, co to vlastně osobní značka je a proč bychom na ní měli chtít pracovat. Poradíme, jak na to v offline či online prostředí a jaký volit pro ten který kanál obsah. Co je zajímavé, vezmeme to nejen z pohledu jednotlivce, ale i z pohledu neziskové organizace. Víte že lze dosáhnout win win situace, kdy zaměstnanec budující svou osobní značku prezentuje i vaši neziskovku? Je to docela fajn synergie, když víte, jak na to:-)
Proč je to důležité: Může to být nástroj pro váš kariérní růst, může to dokonce pomoci v boji se syndromem vyhoření. Budujte svou osobní značku, pomůže vám rozpoznat, v čem jste dobří, co v sobě můžete rozvíjet, jak neustrnout na jednom místě.
Kdo je Petra Drahoňovská: Petra se věnuje kariérovému koučinku a poradenství a osobnímu online marketingu. Pomáhá s designem kariérových produktů a kariérových portálů. Střídavě pracuje z Čech, Mexika či Guatemaly.
Revize osobní značky jednou za 6 až 12 měsíců pomůže snížit míru vašeho stresu kolem jakékoliv profesní změny. Nejen tím, že pojmenování si “kdo na trhu práce jsem, co nabízím, odkud kam jdu” pomáhá hledat i další varianty řešení, další scénáře pro změnu. Může vás i ubezpečit v tom, že jste nyní na “správném místě” a změnu nepotřebujete. V případě mnoha let na jedné pozici je motivující a osvěžující třeba i to, že v dlouholeté rutině přesto nacházíte nové momenty, které vás učí novým kompetencím atp. Více obsahu o osobní značce a osobním marketingu, placeného i zcela zdarma, najdete na stránkách Career Designer tečka cz:-)