Honza je vedoucí fundraisingu a marketingu v Domově svatého Josefa Oblastní charity Červený Kostelec a nadšenec do moderních technologií.
S Honzou Staňkem ve třicáté druhé epizodě našeho podcastu nahlédneme pod pokličku fundraisingového týmu Domova svatého Josefa Oblastní Charity Červený Kostelec a rozebereme si jejich úspěšný růst posledních let. Díky Salesforce CRM dokázala tato organizace vyrůst ze čtyř až pěti vyfundraisovaných milionů na dvacet. Za pětinásobným růstem prostředků se však skrývá podstatně menší nárůst v personální oblasti. CRMko činí charitu efektivnější, šetří jí čas a jak Honza říká, uvolňuje fundraiserům ruce od zbytečného balastu, umožňuje jim věnovat se naplno rozvoji vztahů s dárci.
Proč je to důležité: Neziskové organizace se dlouhodobě potýkají s omezenými rozpočty. Řešení tohoto problému nabízejí digitální technologie. Umožní vám lépe poznat své dárce, lépe komunikovat a efektivněji tak získávat prostředky. Investice do moderních technologií není zadarmo, ale přináší nástroj, který ve schopných rukou vynaložené peníze vrátí zpátky několikanásobně.
Kdo je Honza Staněk: Honza je v Domově svatého Josefa zodpovědný na fundraising a marketing. Do Oblastní charity Červený Kostelec nastoupil jako projekťák a výrazně se zasadil o vícezdrojové financování organizace. Zaměřil se na rozvoj vztahů s dárci za pomoci Salesforce implementovaného společně s CRM pro neziskovky.
Základním cílem Oblastní charity Červený Kostelec je provozování zdravotnických a sociálních obecně prospěšných činností. Honzova domovská organizace spadající pod křídla charity, Domov svatého Josefa, je průkopníkem péče o lidi s roztroušenou sklerózou v Česku. Během našeho povídání padla mimo jiné i toto: Církev chtěla mít už od doby klášterů ty nejlepší technologie. S průmyslovou revolucí toto upadlo. Proč bychom to ale neměli chtít dnes, v době digitalizace. Nejen pro charity, ale pro celý nezisk!